Het complete proces in het Smart Logistics System

U handelt uw transportopdrachten direct in het TIMOCOM-systeem met uw zakenpartners af. Dankzij het digitale proces communiceert u snel en bespaart u extra tijd bij het verzamelen van gegevens. Omdat alle opdrachten automatisch in de juiste taal worden vertaald, zijn er geen taalbarrières en ontstaat ook hier geen tijdverlies. Nog een voordeel is de overzichtelijke weergave in vergelijking met andere communicatiekanalen, zoals e-mail.

Met TIMOCOM maakt u verder gebruik van de hoge gegevensbeveiliging die u gewend bent. De gegevens blijven steeds intern bij de klant en zijn beveiligd tegen toegang door onbevoegden. Alle servers bevinden zich in Duitsland en daarom is hier de Duitse wet inzake gegevensbescherming van toepassing. Alle gegevens verlaten het land niet.

Wilt u het opdrachtbeheer voor transportaanvragen gebruiken? Wij helpen u graag verder!

Neem nu contact op!

+49 211 88 26 88 26

Voordelen voor u:

Snelle communicatie dankzij digitale afhandeling

Bilaterale garantie door juridische overeenkomst

Transportopdrachten in de taal van uw land

Transportorders met bedrijfslogo, documenten en ordernummergenerator personaliseren

Sjablonen voor terugkerende transportopdrachten maken en hergebruiken

Statistieken gebruiken om toekomstige zakelijke beslissingen te nemen

Eenvoudig transportopdrachten digitaal afhandelen

Beide zakenpartners kunnen hun transportopdrachten overzichtelijk beheren en hebben altijd een precies overzicht van de status van de opdracht - digitaal en op één centrale plek.

Eenvoudig transportopdrachten digitaal afhandelen

Op een slimme manier tijd besparen

Door snel gegevens te verzamelen kan veel tijd worden bespaard. De reden: diepe integratie met onze vrachtbeurs en de transportaanvraag. Ook onze kopieer- en sjabloonfunctie en de intelligente functie automatisch aanvullen zorgen ervoor dat u alle gegevens van uw transportopdrachten snel kunt verzamelen.

Op een slimme manier tijd besparen

Op een slimme manier evaluaties en analyses opstellen

Analyseer uw zakelijke relaties en bedrijfscijfers met onze evaluatiefuncties die individueel aan uw behoeften kunnen worden aangepast. Daar kunnen de KPI's voor toekomstige activiteiten uit worden afgeleid.

Op een slimme manier evaluaties en analyses opstellen

Echt alles in het oog houden

Dankzij onze functies voor het volgen van zendingen en de GPS-tracking van zendingen hebben beide zakenpartners steeds een goed overzicht van de voortgang van de transportopdrachten en daardoor hoeven ze minder te communiceren.

Echt alles in het oog houden - overzicht van de voortgang van de transportopdrachten

Wat onze klanten hierover zeggen

Optimaliseer uw bedrijfsprocessen met digitale transportopdrachten!

Als opdrachtgever vergeeft u transportopdrachten digitaal in het TIMOCOM-systeem aan uw zakenpartners.

Als opdrachtnemer reageert u direct in het TIMOCOM-systeem op transportopdrachten door ze digitaal aan te nemen of af te wijzen.

Hosted in Germany - gegevensbescherming bij TIMOCOM

Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens! Daarom heeft TIMOCOM het kwaliteitslabel 'Hosted in Germany'. De gegevens van onze gebruikers worden gehost in Duitsland en vallen daardoor onder het Duitse recht. Hiermee bedoelen we met name de Duitse wet op de gegevensbescherming, die wordt gezien als een van de strengste wetten in Europa.

Test nu het TIMOCOM-systeem tot 4 weken gratis!

Nu registreren

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag verder:

+49 211 88 26 88 26

top

Ik ga akkoord, dat deze website cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en voor reclame gebruikt. Lees meer