TIMOCOM op Transport & Logistics 2019 in Antwerpen

Met de pionier uit de logistieke sector over slimme oplossingen praten

delen op ...
06.10.2019

Let's move the future forward – is het motto van de beurs Transport & Logistics voor 2019. Hier wordt gelijk ook de missie mee omschreven die TIMOCOM met het Smart Logistics System is aangegaan. Het is vanzelfsprekend dat het bedrijf dat als pionier voor de logistieke sector wordt gezien, ook dit jaar weer op de beurs te vinden is.

delen op ...

Ter land, ter zee of in de lucht – multimodale transporten spelen een steeds belangrijkere rol en daarom wordt hier op de beurs veel aandacht aan besteed. De logistieke wereld wordt over het algemeen steeds complexer en daardoor neemt ook het aantal technische hulpmiddelen toe. TIMOCOM heeft daarop ingespeeld met het Smart Logistics System, waar al heel veel toepassingen in zijn gebundeld, maar nog meer met interfacetechnologie, de smart API's van TIMOCOM, waarmee het Smart Logistics System aan de bedrijfssoftware van de partners kan worden gekoppeld. Deelnemers van het TIMOCOM-netwerk besparen zo tijd en geld, omdat ze vrachtopdrachten bijvoorbeeld niet meer dubbel hoeven in te voeren.

Wat de concrete voordelen voor bedrijven zijn, bespreekt het beursteam op de beurs Transport & Logistics graag met zijn bezoekers. Smahan Dahmani-Cicek, country manager bij TIMOCOM: “We onderhouden steeds contact met onze klanten en ontwikkelen onze smart apps in het systeem altijd verder naar wens van deze klanten. Daarom vinden we beurzen zoals Transport & Logistics en de gesprekken die we daar met onze klanten en bezoekers voeren ook zo belangrijk. Tijdens die gesprekken krijgen we te horen hoeveel efficiënter het werk is geworden dankzij smart API, de technologie van de toekomst.”

TIMOCOM nodigt geïnteresseerden uit om van 15 tot 17 oktober naar de beursstand 1.008 te komen en met de IT-dienstverlener die vanaf zijn toetreding tot de markt in 1997 de digitalisering van de markt op de agenda brengt door over meer kansen en perspectieven door gedigitaliseerde logistiek te spreken.

Transport & Logistics

15 tot 17 oktober 2019