IT-dienstverlener zoekt naar nieuwe vrienden

TimoCom heeft nu ook een eigen Facebook pagina

Düsseldorf, 26.08.2011- Het is zo ver: De Facebook paginavan TimoCom Soft– und Hardware GmbH gaat online. Het nieuwe profiel nodigt uit tot interactie en met leuke winspelletjes. Als je op de eerste rij wil zitten, dan klik eenvoudig op „vind ik leuk" button.

Sociale netwerken hoort ondertussen bij het dagelijkse leven. Voor TimoCom als IT-dienstverlening nog meer. Met zakelijke partners uit de transportbranch is de aanbieder van de vrachtenbeurs TC TruckCargo® en de aanbestedingsplatform TC eBid® een lange tijd in het business-netwerk XING verbonden - en zelfs een aantal nieuwe medewerkers daardoor aangeworven. Met Facebook willen wij vooral op onze klanten ingaan. De platform biedt de ideale mogelijkheid, om zaken met de persoonlijke te combineren en de dialoog iets losser te maken. „Wij willen rechtstreeks en ongefilterd met onze klanten communiceren“, vertelt Smahan Dahmani-Cicek Country Manager Nederland / België.

Naast nieuws uit de eerste hand, mag natuurlijk niet de entertainment-factor tekort komen: „Op deze pagina wordt veel gekletst en gelachen. Er zullen altijd nieuwe berichten geplaatst worden of foto's van de laatste show, nieuwsfeeds en grote wedstrijden, waar u ook van profiteren kan. Iedereen zou een deel van TimoCom-Facebook wereld worden “

TimoCom is enthousiast met de nieuwe Facebook profiel en hoopt dat er vanuit verschillende hoeken van de transportwereld daarmee aan te moedigen.