Leden besluiten tot instelling van een gesloten gebruikersgroep (GGG)

Düsseldorf, 29-10-2009 – TRANSFRIGOROUTE Holland, de Nederlandse vereniging van toonaangevende koel- en thermotransporteurs, en TimoCom Soft- und Hardware GmbH zijn een exclusieve samenwerking aangegaan. De overeenkomst voorziet in de benutting van een interne groep binnen de vracht- en laadruimtebeurs TC Truck&Cargo® door alle Transfrigoroute Holland-leden vanaf 01-09-2009.

Leden van TRANSFIGOROUTE Holland kunnen nu nog sneller en efficiënter plannen – dankzij de Gesloten Gebruikersgroep (GGG) van TimoCom. Naast het standaard aanbod van maar liefst 230.000 brandactuele vracht- en laadruimteaanbiedingen afkomstig van 75.000 Europese gebruikers hebben zij nu aanvullend toegang tot een eigen interne „beurs binnen de beurs“ . Dankzij een vastgelegde tijds- en dus informatievoorsprong kan het aanbod nu sneller en effectiever onderling worden uitgewisseld. Na afloop van de vastgelegde termijn worden de GGG-aanbiedingen automatisch op de open beurs geplaatst en zo voor alle gebruikers toegankelijk gemaakt.

Wim Zonnevijlle, voorzitter van TRANSFRIGOROUTE Holland, ziet de overeengekomen samenwerking als volgt: „Binnen onze 45 leden-ondernemingen omvattende organisatie ontstond de wens, samen met een gevestigde en krachtige vrachtbeursprovider een virtuele marktplaats uitsluitend voor onze leden op te zetten. Op grond van de jarenlange ronduit positieve ervaringen van onze Duitse zusterorganisatie met TimoCom, viel de keuze snel op Europa’s marktleider.“

Marcel Frings, Head of Key Account Management vanTimoCom: „Een gesloten gebruikersgroep (GGG) biedt de verenigingsleden snel en veilig toegang tot een reusachtige branchespecifieke aanbodpool. Een absolute meerwaarde, waar steeds meer belangengroeperingen van willen profiteren. Dat blijkt ook uit het toegenomen aantal aanvragen van organisaties uit heel Europa."

Het inrichting en het beheer van de GGG is voor het verband kostenloos. De overeenkomst loopt tot 31-12-2010 en wordt automatisch met een jaar verlengd. Verenigingsleden die tevens klant van TimoCom willen worden, betalen geen aansluitkosten.