Met TimoCom gaat de KEP-branche nog efficiënter de weg op!

Düsseldorf, 2009-06-17 –TimoCom Soft- und Hardware GmbH presenteert nieuwe gratis KEP-programma-uitbreiding voor alle TimoCom-gebruikers.

Klantgerichte innovaties voor de transportbranche zijn al 12 jaar lang de drijvende kracht achter het in Düsseldorf gevestigde TimoCom. Dankzij haar marktleidende Europese vracht- en laadruimtebeurs TimoCom TRUCK & CARGO® profiteren inmiddels ruim 75.000 gebruikers uit 44 landen van max. 230.000 brandactuele vracht- en laadruimteaanbiedingen.

Dit even efficiënte als gebruiksvriendelijke programma wordt nu met een praktische aanbieding voor KEP-professionals uitgebreid. Met een functie, die dankzij extra invoervelden het dagelijkse werk voor alle expressdiensten niet alleen aanmerkelijk ongecompliceerder, maar ook comfortabeler en efficiënter maakt. Zo kunnen bijv. bij het invoeren van de lading exacte in- en uitlaattijden nu exact bepaald resp. kloktijden nog gedetailleerder worden aangegeven. Behalve de optie om voorkeurtijden op te geven, is het nu ook mogelijk, orders als speciale ritten te declareren. Aan de andere zijde, het vrachtoverzicht, kan de gebruiker een extra veld voor speciale ritten selecteren en hier aanbiedingen dienovereenkomstig laten uitfilteren. Stevige gebruiksvoordelen dus, waarmee TimoCom zich opnieuw als ideale partner voor de „snelle branche“ profileert.

Business unit director Andreas Möllenbeck is verheugd over deze novelties en noemt het bedrijfsintrinsieke ideeënmanagement een van Timocoms bijzondere troeven: „Naast klantgerichtheid en internationaliteit vormt met name ons innoverend vermogen een beslissend concurrentievoordeel. Deze nieuwe functie levert daarvan het bewijs.“ Ook voor de toekomst verwacht Möllenbeck verdere productnieuwtjes: „Onze klanten kunnen ervan op aan: TimoCom zal steevast met tal van attractieve aanbiedingen blijven komen.”.