Nu onderweg vanaf uw mobieltje vracht- en laadruimte-aanbiedingen opvragen!

Nieuw - TimoCom biedt per direct de service „TimoCom to go“ !

Vanaf 5-4-2011 biedt TimoCom Soft- und Hardware GmbH gebruikers van haar vracht- en laadruimtebeurs TC Truck&Cargo® de nieuwe service „TimoCom to go“ aan. Hiermee kunt u zich onderweg telefonisch over de actuele vracht- en laadruimteaanbiedingen laten informeren. Omdat deze speciale service veel succes op de Tsjechische markt hat, volgt nu de uitbreiding in heel Europa.

Wie kent het probleem niet: men is onderweg en moet op korte termijn vracht of geschikte laadruimte zien te regelen? Maar in geen velden of wegen een toegang mogelijk tot TC Truck&Cargo® en dus ook geen mogelijkheid, even ons programma te gebruiken. In deze situaties worden TimoCom-klanten voortaan via een servicenummer door een branche-experten team in hun eigen taal over alle actuele vracht- en laadruimteaanbiedingen geïnformeerd.

Veilige controle van de gebruiker zonder laptop of pc is mogelijk

TimoCom-klanten die deze onderwegservice met volledige handhaving van de strenge veiligheidsnormen optimaal willen gebruiken, hoeven slechts op een paar punten te letten: Om te beginnen dient men het eigen TimoCom ID en user ID bij de hand te hebben. Vervolgens bellen onze klanten ons nummer +49 211 88 26 88 26 vanaf hun eigen geautoriseerde mobile nummer. Belangrijk is wel dat de nummerherkenning geactiveerd is en het mobiele nummer in het transportregister TC Profile® van TimoCom geregistreerd is. Na een korte check van de gegevens staan onze experts u als TimoCom klant dan in uw eigen taal geheel ter beschikking. Marketing-chef Christof Thesinga over de nieuwe service: „In welke situatie onze klanten zich ook bevinden, TimoCom helpt, omdat service bij ons de hoogste prioriteit heeft. Ook bij deze nieuwe service vinden wij het belangrijk, aanvragen voor actuele vracht- en laadruimteaanbiedingen snel en betrouwbaar in de taal van onze klanten te beantwoorden. Zoals men dat van ons gewend is, bieden wij onze klanten deze service aan in 24 Europese talen; en dat ook nog eens gratis. Dankzij TimoCom Assist, onze incassoservice, en nu dus ook door „TimoCom to go“ profiteren onze programmagebruikers van een duidelijke meerwaarde.“