TC Truck&Cargo® nog steeds het 'Beste merk 2012'

Lezers van de uitgeverij ETM stemmen wederom voor TC Truck&Cargo® / categorie vrachtuitwisseling

TIMOCOM Persberichten – Actueel geïnformeerd

TC Truck&Cargo® nog steeds het 'Beste merk 2012'

Düsseldorf, 25 mei 2012. Lezers van lastauto omnibus, trans aktuell en FERNFAHRER hebben ook dit jaar weer luid en duidelijk voor TimoCom gekozen. Net als in voorgaande jaren loopt het bedrijf uit Düsseldorf voorop en wint het met de vracht- en laadruimtebeurs TC Truck&Cargo® voor de vierde keer op rij van talrijke concurrenten.

De award van uitgeverij ETM beloont innovatieve producten en dienstverleningen die het dagelijkse leven van de transportbranche vereenvoudigen. En aan deze criteria voldoet ook de in heel Europa aangeboden vracht- en laadruimtebeurs TC Truck&Cargo®dat transportbedrijven helpt bij de dagelijkse planning, zodat bijvoorbeeld leegrijden wordt voorkomen. TimoCom Marketing Directeur Christof Thesinga nam op 24 mei 2012 jongstleden in Stuttgart de 'Beste Merk 2012' Award in de categorie 'Beste Vrachtbeurs' in ontvangst namens het IT-bedrijf: "Het is geweldig dat haast twee keer zoveel ondervraagde lezers als vorig jaar op ons hebben gestemd. De prijs bewijst dat onze klanten tevreden met ons zijn. Het toont aan dat zij ons transportnetwerk en aanbestedingsplatform gebruiken en waarderen. We bedanken de lezers voor hun vertrouwen en onze medewerkers voor hun onnavolgbare inzet."

Aanbod, service en veiligheid zijn van cruciaal belang.
Chief Representative Marcel Frings weet zeker dat TimoCom vooral veel punten heeft gescoord dankzij het grote vracht- en laadruimteaanbod in de beurs en de nieuwe diensten: "Dat de klanten onze software op waarde schatten, blijkt wel uit het historische hoogtepunt dat werd bereikt in april 2011 toen op nota bene één dag 415.858 vracht- en laadruimteaanbiedingen werden ingevoerd. Veel klanten gebruiken ook onze nieuwe dienstverleningen, zoals de hotline 'TimoCom to go' of de speciale hotline 'TimoCom Assist'. En de nieuwe service 'TimoCom Identify' waarmee nieuwe zakenpartners worden gecontroleerd, biedt extra zekerheid. Daarnaast informeren en bespreken we onze producten en dienstverlening op de sociale netwerken. Hier vindt een directe uitwisseling met onze klanten plaats. Daar leren we erg veel van."

In de toekomst zal TimCom zeker niet op zijn lauweren rusten als Europese marktleider in de vracht- en laadruimtebeurs. Het is voornemens met zijn medewerkers nieuwe hoogtepunten te innovaties op de markt te brengen die de alledaagse gang van zaken van de klanten nog verder vereenvoudigen en transportprocessen nog efficiënter maken.