TimoCom TRUCK & CARGO® online - nu met nog meer features!

Düsseldorf, 15 maart 2007 - Sneller en efficiënter. Zo ziet de toekomst van de planning eruit met TimoCom TRUCK & CARGO® online. De marktleider onder de vracht- en laadruimtebeurzen biedt zijn klanten een op maat gesneden oplossing waarmee ze hun capaciteit optimaal kunnen benutten. De meest actuele van alle vrachtbeurzen biedt nu zelfs nog meer features!

Sinds 10 jaar biedt TimoCom Soft- und Hardware GmbH de door concurrentiedruk geplaagde transportbranche de mogelijkheid om haar capaciteit optimaal te bezetten, en dus ook zinloze lege ritten te vermijden! Deze innovatieve en slimme organisatie van het vrachtverkeer draagt de naam TimoCom TRUCK & CARGO® en is de marktleider onder de vracht- en laadruimtebeurzen in Europa! Het enorme succes van TimoCom is vooral te danken aan de juiste bedrijfsstrategie, die de planners en hun behoeftes in het middelpunt van alle inspanningen stellen. Ook bij het ontwikkelen van de nieuwste software heeft TimoCom zich georiënteerd op de behoeftes van haar klanten. Het resultaat is de meest actuele van alle generaties vrachtbeurzen met de grootste dynamiek voor de planning: de online versie van TimoCom TRUCK & CARGO®! De automatische actualisering, het grote voordeel van nieuwe technische bijzonderheden en de verbeterde performance verleiden de expediteurs en transporteurs van Europa ertoe om op deze nieuwe software over te stappen.

TimoCom is altijd in beweging en ook nu zal het bedrijf niet op zijn lauweren rusten! Tenslotte is ´´innovatie en kwaliteit´´ het motto van het bedrijf. Daarom moeten belangstellenden die uit TimoCom TRUCK & CARGO® online de maximale power willen halen, uiterlijk nu hun slag slaan! Per direct is het sinds september 2006 verkrijgbare programma met nog meer features uitgerust! Tot de nieuwe, verbeterde selectiecriteria behoren bijv.

• geoptimaliseerde opmaak (nu bijv. ook weergave van alleen nieuwe aanbiedingen)
  • weergave van het gehele aanbod van een aanbieder
  • zoeken naar wel 4 verschillende opbouw mogelijkheden (huif, kasten, jumbo etc.)
  • directe gegevensopvraag
  • zoeken naar wel 5 relaties tegelijkertijd

Voor de klanten van TimoCom betekenen deze extra opties dat zij in het steeds groeiende aanbod van TimoCom, met momenteel niet minder dan 172.000 actuele dagelijkse offertes van vracht- en laadruimte, nog efficiënter kunnen plannen dan tot op heden! TimoCom op haar beurt blijft daarmee de succesvolle koers van versnelde groei varen. Daardoor ziet het bedrijf de toekomst zelfbewust en optimistisch tegemoet. Innovatieve vracht- en laadruimtebeurzen zoals TimoCom TRUCK & CARGO® dragen er vandaag de dag al een gewichtig steentje aan bij dat het goederenvervoer van de toekomst voor de planners snel, simpel en – in de voor hen allesbeslissende consequentie – rendabel verloopt!