TimoCom overtuigend winnaar lezersenquête ETM-Uitgeverij

Düsseldorf, 18-05-2010 – TimoCom mag zich weer het "Beste Merk 2010" noemen. In de categorie „Beste vrachtbeurs“ wist de provider van de vracht- en laadruimtebeurs TC Truck&Cargo® de concurrentie voor de tweede achtereenvolgende keer achter zich te laten. Het bijzondere aan deze onderscheiding is dat de winnaar niet door een vakjury wordt aangewezen, maar door de lezers van de ETM-uitgeversgroep zelf.

In een crisisjaar zoals 2009 wordt het kaf van het koren gescheiden. TimoCom lijkt in grote lijnen juist geopereerd te hebben. Want de onderneming uit Düsseldorf stond opnieuw op het erepodium en behaalde bij de op 18 mei uitgereikte Award "Beste Merk 2010" de eerste plaats in de categorie "Beste vrachtbeurs". Het lezerspubliek van uitgeversconcern ETM, bestaande uit lezers van lastauto omnibus, trans aktuell en FERNFAHRER heeft een duidelijke keuze uitgesproken voor TimoCom en haar internationale vrachtbeurs TC Truck&Cargo®. De Award vormt de erkenning van Timocoms grote engagement op het gebied van de ontwikkeling van perspectiefvolle, betrouwbare en innovatieve producten die zorgen voor een substantiële vereenvoudiging van de dagelijkse routines van alle bij vervoer- en transport betrokken bedrijven.

TimoCom - TC Truck&Cargo® opnieuw tot het Aan deze verkiezing hebben in totaal 7.721 lezers deelgenomen. Voor TimoCom betekent deze representatieve opinie een belangrijk blijk van vertrouwen. Omdat deze bewijst dat haar vracht- en laadruimtebeurs door de klanten als belangrijke ondersteuning wordt ervaren. De heer Paul Göttl, sectiehoofd ETM-services over de onderscheiding van TimoCom: „Een goed merk stoelt altijd op langdurige ervaring en grondige knowhow. Aan een goed product worden zeer hoge eisen gesteld. Alleen wie in staat is een uitgekiend product- en merkbeleid neer te zetten, slaagt er in zijn merk juist te positioneren en de klanten te behouden.“

Marcel Frings, chief representative van TimoCom nam de trofee tijdens de prijsuitreiking in het residentieslot Ludwigsburg namens het voltallige personeel in ontvangst: „Onze dank gaat uit naar de lezers voor het door hen betoonde vertrouwen. Wij zijn opnieuw zeer verheugd, deze prijs voor de tweede keer overhandigd te mogen krijgen. Deze onderscheiding vormt tevens de bevestiging dat wij op de juiste weg zijn. Dit positieve resultaat danken we niet in de laatste plaats aan onze hooggemotiveerde medewerkers".

TimoCom blijft erop gefocust haar klanten te verzekeren van een hoge kwaliteitsstandaard. Om die reden bekijken we voor elk facet van de beurs altijd ruim van te voren, hoe we het best aan de behoeften en wensen van de gebruikers kunnen voldoen. Een en ander behelst o.a. het bedieningsgemak, het gebruiksnut en niet te vergeten de veiligheid. Een open oog voor vernieuwing is daarbij van wezenlijk belang. Hierin schuilt de drijvende kracht achter de innovatiebereidheid van ons bedrijf.