TimoCom presenteert zich van een geheel nieuwe zijde

Portefeuille-uitbreiding bij Europa's leidende vrachtbeursprovider ter gelegenheid van de IAA Bedrijfswagens

Düsseldorf / Hannover, 10-08-2012. Beurzen zijn van nature een ontmoetingspunt voor innovaties en productnieuwtjes. Dat zal op de komende „IAA Bedrijfswagens 2012“, die van 20-09-2012 t/m 27-09-2012 in Hannover plaatsvindt, niet anders zijn. 's Werelds grootste beurs voor mobiliteit, transport en logistiek is dus precies de juiste omlijsting voor TimoCom Soft- und Hardware GmbH. En dus de ideale plek om een verdere mijlpaal in de bedrijfsontwikkeling aan het vakpubliek te presenteren.

Tijd voor iets nieuws
Als provider van de marktleidende vracht- en laadruimtebeurs in Europa, TC Truck&Cargo®, en van het Europese aanbestedingsplatform TC eBid® lanceert TimoCom opnieuw een geweldig nieuw concept. „We gaan de transport- en logistiekbranche iets presenteren, dat ons van meet af aan tot marktleider in Europa maakt“, kondigt TimoCom chief representative Marcel Frings aan, „Maar we kunnen natuurlijk vóór de officiële introductie op de IAA 2012 nog niet verklappen, wat we ontwikkeld hebben. Eén ding mag u alvast weten: De branche vraagt erom, en TimoCom levert het!“

De onthulling van het geheim staat gepland voor de officiële persconferentie van TimoCom voorafgaand aan de IAA Bedrijfswagens. Deze vindt plaats op woensdag, 19-09-2012, om 10.30 uur in zaal 17 van het Convention Center Hannover. Beursbezoekers kunnen zich dan zelf een beeld vormen van TimoComs nieuwste innovatie voor de transport- en logistiekbranche. Op stand C 19 in hal 13 bestaat voor iedereen de mogelijkheid om deze novelty, maar ook de op de markt geëtableerde programma's TC eBid® en TC Truck&Cargo® zelf grondig uit te testen. Daarvoor zijn meerdere PC-stations ingericht, waar belangstellenden onder leiding van TimoCom-consulenten de programma's met al hun hulpfuncties live kunnen uitproberen. Met als beursbijzonderheid: Alle nieuwe klanten kunnen ter plekke de modaliteiten voor een gratis vierweekse testperiode vastleggen.

Ook van de partij zijn Timocoms "Transportherauten"
Het is inmiddels geen geheim meer dat TimoCom onder de naam "De Transportherauten" een imagocampagne is gestart. Onder het motto „Zo begrijpen we elkaar“ wordt in het kader van deze campagne voor meer begrip in het wegverkeer geworven, nieuw talent opgeleid en op de onmisbaarheid van het vervoer per vrachtwagen geattendeerd. Ook de Transportherauten komen op de IAA Bedrijfswagens in Hannover in actie. Zij hebben een eigen presentatieplatform op het buitenterrein op stand P32. Hier kunnen bezoekers bovendien de al bijna legendarische TimoTruck onder de loep nemen. Deze custom made freightliner-truck is de absolute eye catcher van de campagne en begeleid de Transportherauten vanaf het startsein.

Wie geen tijd voor een bezoek heeft, surft gewoon even naar www.timocom.com en www.transportbotschafter.de. Daar staat meer informatie over alle relevante beursonderwerpen rond TimoCom en de Transportherauten.