TimoCom rolt de rode loper uit voor de eerste „TimoCom klant“

Expeditiebedrijf Van der Wal Tiel BV gebruikt TimoCom al meer dan 14 jaar

TIMOCOM Persberichten – Actueel geïnformeerd

TimoCom rolt de rode loper uit voor de eerste „TimoCom klant“

Düsseldorf, 08-11-2011 eerste te zijn loont zich niet alleen bij sport - dat merkte nu ook Dick Bergacker, de eigenaar van het Nederlandse expeditiebedrijf Van der Wal Tiel BV. Als de eerste Nederlandse TimoCom klant die al vanaf het begin erbij is, werd door TimoCom naar Düsseldorf uitgenodigd. Tenslotte wou men voor zo veel loyaliteit gewoon eens bedankt zeggen.

Toen Dick Bergacker 1997 besloten heeft om klant te worden van de vrachtuitwisseling TimoCom, wist hij nog niets van zijn geluk als eerste TimoCom klant. Des te beter nodigde de IT-dienstverlener hem en zijn vrouw uit voor een gezellig weekend in de hoofdstad van NRW.

Alsinds 1974 is de expeditie Van der Wal Tiel BV vooral in Oost- en West-Europa actief en gebruikt bijna dagelijks de marktleider onder de vracht- en laadruimtebeurzen TC Truck&Cargo®. Rond 543 vrachten gemiddeld per maand werden van de hoofdvestiging in Tiel en een verdere vestiging in Polen ingevoerd. Er mag dus gerust over een tevreden klant gesproken worden, die nu een beeld van zijn zakenpartner in Düsseldorf kon maken.

Bij stralende zonneschijn stonden heel wat medewerkers in oranje T-shirts en met vlaggetjes en ballonen, om hun bezoek een groot ontvangst te bereiden. In vorm van een klein feestje werd Dick Bergacker de award voor de eerste TimoCom-klant toegekend. Natuurlijk mocht een korte rondleiding in het bedrijf niet ontbreken. De rest van de dag werd sightseeing met de Country Manager Smahan Dahmani-Cicek georganiseerd. De highlights van de avond waren 'dinner in the sky', een etentje op 170 meter hoogte in de Düsseldorfer Rheinturm en een bezoek in de Altstadt.

Dick Bergacker over zijn bezoek bij TimoCom: „Het weekendje was een mooie gelegenheid om TimoCom te leren kennen. Dat is een goed team, waar wij jaren graag en met vol vertrouwen mee samenwerken.“ Een compliment, wat de woordvoerder van het bedrijf Marcel Frings graag aanneemt. „Het voorbeeld Van der Wal Tiel BV is natuurlijk een ideale klantenrelatie. Ons doel is de verwachtingen van ieder bedrijf van onze meer dan 85.000 gebruikers te voldoen. Daarom luisteren wij ook heel precies naar de wensen of ook naar kritiek die aan ons worden doorgegeven. Via sociale netwerken op internet hebben wij regelmatig contact met onze gebruikers.“

De mooiste foto´s evenals een leuke video en impressies uit interviews. Bezoek ons onder http://youtu.be/Fyl384B47J4 of www.facebook.com/timocom.nl.

Bezoek ons onder www.facebook.com/timocom.nl.

Verdere informatie vindt u ook op www.timocom.nl of www.vanderwaltiel.nl.