TIMOCOM Logo

JavaScript is in uw Browser gedeactiveerd.

De functionaliteit van deze website wordt daardoor gereduceerd. Om het gebruiksomvang en het comfort te verhogen, activeert u JavaScript tijdelijk in uw browser-instellingen.

TimoCom voert aanbiedingen nu ook telefonisch in

Vrachtbeursprovider breidt on-the-road service „TimoCom to go“ verder uit

TIMOCOM Persberichten – Actueel geïnformeerd

TimoCom voert aanbiedingen nu ook telefonisch in

Düsseldorf, 01-08-2011. Na de succesvolle Europese respons op de on-the-road service TimoCom to go biedt biedt TimoCom Soft- und Hardware GmbH per 1 augustus 2011 gebruikers van haar vracht- en laadruimtebeurs TC Truck&Cargo® een praktische uitbreiding aan: Naast informatievoorziening over actuele vracht- en laadruimteaanbiedingen via de mobiele telefoon, beschikken klanten nu ook over de mogelijkheid, medewerkers van TimoCom opdracht te geven om voertuigcapaciteit namens hen op de beurs te plaatsen.


Heel wat vrachtbeursgebruikers kennen de situatie maar al te goed: Men is onderweg en op zoek naar geschikte lading, onder tijdsdruk, en uitgerekend dan is de online-beurs niet bereikbaar! In dat soort situaties biedt de service „TimoCom to go“ uitkomst. Deze biedt klanten niet alleen telefonisch informatie over actuele vracht- en laadruimteaanbiedingen, maar men kan nu ook eigen truckaanbod vrijwel 'real time'' in TC Truck&Cargo® laten invoeren. Voor deze service geldt hetzelfde servicenummer als voorheen: +49 211 88 26 88 26.


Invoer van aanbiedingen op de beurs

Na de telefonische aanvraag door de klant wordt diens aanbieding onmiddellijk na het gesprek op de beurs gezet. Dit heeft als voordeel dat de specificaties van de aangeboden laadruimte nagenoeg zonder tijdverlies door alle potentiële business partners in het programma kunnen worden bekeken. Om in actie te kunnen treden, hebben de medewerkers van TimoCom van de opdrachtgevers enkel de relevante informatie nodig, zoals de gewenste vertrek/bestemmingscombinatie en een truckbeschrijving. Om de gegevens te laten vergelijken, hoeven klanten alleen even hun e-mailadres alleen in TimoComs transportregister TC Profile® vast te leggen, of dit telefonisch in hun eigen taal aan de TimoCom-expert mee te delen. Vervolgens ontvangen zij een bevestigingsmail met de opgenomen gegevens voor de betreffende order.


Veilige controle van de gebruiker

TimoCom-klanten die van deze onderwegservice optimaal en met volledige handhaving van de strenge veiligheidsnormen willen kunnen profiteren, hoeven slechts op een paar punten te letten: Bij aanvang van het telefoongesprek dient men de eigen TimoCom ID en de user ID bij de hand te hebben. Vervolgens bellen de klanten ons nummer +49 211 88 26 88 26 vanaf hun eigen geautoriseerde mobiele nummer. Belangrijk is wel dat nummerherkenning geactiveerd en het mobiele nummer in het transportregister TC Profile® van TimoCom geregistreerd is. Marcel Frings, chief representative van TimoCom, becommentarieert deze service-uitbreiding als volgt: „Door onze specialisten de invoer van voertuigaanbiedingen op de beurs te laten verzorgen, helpen wij onze klanten terwijl die onderweg zijn. Onze medewerkers zijn speciaal opgeleid om gegevens namens onze klanten te kunnen invoeren. Dankzij de uitgebreide identificatieprocedure zijn zij in staat vast te stellen, dat de gegevens inderdaad worden aangeleverd door een door ons gekeurde en geregistreerde klant. Zoals men dat van ons gewend is, bieden wij onze klanten ook TimoCom to go in 24 Europese talen aan. Wij zijn daarmee de enige provider op de markt die actief actie onderneemt tegen de heersende laadruimtekorten.“

Perscontact

Communications

TIMOCOM GmbH

Timocom Platz 1

DE-40699 Erkrath

+49 211 88 26 59 24

Het transportlexicon – antwoorden rondom het thema transport

Ik ga akkoord, dat deze website cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en voor reclame gebruikt.