TimoCom wint de grote prijs van Belgrado

De beurs „Beotruck“ verleent „Grand Prix“-award aan Düsseldorfse onderneming

TIMOCOM Persberichten – Actueel geïnformeerd

TimoCom wint de grote prijs van Belgrado

Düsseldorf 02-05-2012. In de laatste week van maart werd in het Servische Belgrado de internationale vrachtwagenbeurs „Beotruck“ gehouden. Ook van de partij was TimoCom Soft- und Hardware GmbH – en dat is nog niet alles! Op de laatste beursdag werd de onderneming met de Grand Prix-Award van de Beotruck in de categorie „Additional equipment“ onderscheiden.

De Beotruck in Belgrado is niet alleen een van de traditierijkste transportbeurzen in Oosteuropa, maar is met meer dan 150 exposanten uit 20 landen ook een van de grootste. Bovendien vierde deze internationale presentatie deze keer het vijftigjarige jubileum. Ook TimoCom had alle reden om feest te vieren want de IT-dienstverlener werd door de vakjury met de Grand Prix onderscheiden. Deze award wordt geregeld uitgereikt aan de meest succesvolle exposanten. Daarbij worden drie hoofdcategorieën onderscheiden, waarin TimoCom bij de fabrikanten van hulpapparatuur de toppositie innam.