Verbeterde score dankzij nieuwe vrachtbeursfunctionaliteit

Düsseldorf, 15-08-2008 – Efficiënte hulpmiddelen zijn de quitessentie van succesvolle planning. Daarom stellen onze experts alles in het werk om de vracht- en laadruimtebeurs TimoCom TRUCK & CARGO®  continu te verbeteren! Haar meest recente innovatie presenteert TimoCom Soft- und Hardware GmbH van 25-09 t/m 02-10-2008 op de bedrijfswagenbeurs „IAA Nutzfahrzeuge“ in Hannover.

Wanneer de „Internationale Automobilausstellung Nutzfahrzeuge“ eind september 2008 voor de 62ste keer haar poorten opent, mogen succesgeoriënteerde ondernemers natuurlijk niet ontbreken. Expediteurs en vervoerders uit heel Europa kunnen hier een perfect overzicht verkrijgen van de nieuwste ontwikkelingen en branchetrends. Een bezoek aan Timocom, marktleider onder Europa’s vracht- en laadruimtebeurzen, loont in ieder geval de moeite! Wie TimoCom TRUCK & CARGO®  nog niet kent, kan zich dan alsnog intensief in de werking en mogelijkheden van dit programma verdiepen. En wie reeds TimoCom-klant is, zal het fijn vinden te vernemen, hoe de planning zich nog verder laat optimaliseren.

De IAA-innovatie van TimoCom: Zoeken op postcodegebied. Op stand B 64 in hal 13 presenteert TimoCom een nieuwe functionaliteit van haar vrachtbeurssysteem. Aan twaalf pc-werkplekken kunnen belangstellenden onder bedrijfsechte omstandigheden zelf vaststellen, hoe veel sneller plaatsspecifieke aanbiedingen met behulp van „zoeken op postcodegebied“ gevonden worden. Hoe dat in zijn werk gaat? Met behulp van deze nieuwe applicatie kunnen klanten hun zoekopdracht voor vrachten en/of laadruimte (trucks) over een bepaald gebied uitbreiden. Alle aanbiedingen binnen een straal van max. 200 km rondom de gekozen start- en doel-postcode worden in de scorelijst meegenomen - afhankelijk van de door de gebruiker ingevoerde specificaties.

Deze module is zodoende niet alleen voor bedrijven die in een landendriehoek gevestigd zijn een uiterst veelbelovende optie!

Expediteurs en vervoerders die hun concurrenten ook in de toekomst een beslissende stap voor willen blijven, mogen de TimoCom-presentatie in Hannover beslist niet missen. Ter plaatse kunnen namelijk ook de modaliteiten voor een vierweekse gratis test worden besproken. Gedurende deze vrijblijvende testsessie kunnen expediteurs uit alle Europese landen met TimoCom’s vracht- en laadruimbeurs uitgebreid kennis maken.

Wie vanwege een overvolle agenda de TimoCom-stand op de „IAA Nutzfahrzeuge“ helaas niet persoonlijk kan bezoeken, vindt u ook op de homepage www.timocom.com interessante informatie over Europa’s nr. 1 onder de vracht- en laadruimtebeurzen.