skip navigation

Uw eenvoudige oplossing bij onbetaalde facturen

Als de betalingstermijn van een factuur is verstreken, kunnen de medewerkers van de incassodienst van TIMOCOM u helpen uw geld te innen.

Als neutrale tussenpersoon geven we u in elk specifiek geval individueel advies en kunnen in veel gevallen ervoor zorgen dat de openstaande vorderingen worden voldaan. Alexander Oebel, de advocaat van TIMOCOM, en zijn team hebben daarbij een succespercentage van 86%.

We treden in heel Europa als bemiddelaar in 27 talen voor u op. Als uw zakenpartner niet betaalt, kunt u op de vakkundige en betrouwbare ondersteuning van het incassoteam van TIMOCOM vertrouwen. De zaken die onze gebruikers ons voorleggen, worden op een snelle en goedkope manier zonder tussenkomst van een rechter opgelost, zodat er geen geschil door de te late betaling ontstaat. Met eerlijkheid en begrip zorgen we ervoor dat uw zakenrelaties kunnen blijven bestaan. Voor u is de internationale incassodienst een eerlijke en consequente partner bij vorderingenbeheer.

Maak nu gebruik van de incassodienst

86%

Succespercentage in 2019

Dit biedt de incassodienst van TIMOCOM:

  • eenvoudig en comfortabel online aanvragen
  • sinds 2003 actief met officiële accreditatie door de overheid
  • competent advies en ondersteuning bij het innen van uw vordering
  • Europawijde ondersteuning in 27 talen
  • snelle en diplomatieke oplossing bij vorderingenbeheer
  • in meer dan 86% van alle gevallen succesvol

Zo vraagt u de incassoservice van TIMOCOM aan:

Stuur het ingevulde formulier naar: inkasso@timocom.com of per fax naar +49 211 88 26 58 00

Onze internationale incassoteam neemt contact met u op en doet de rest voor u – in uw moedertaal!

We bieden een . Naast de basisprijs van 20 euro zijn de aanvullende kosten afhankelijk van de hoogte van de vordering. Deze zijn gebaseerd op het Duitse wettelijke heffingskader. Bereken in slechts enkele stappen de succesafhankelijke kosten voordat u de dienst aanvraagt.

Tarievencalculator

Gelieve de valuta te selecteren en de hoogte van uw vorderingsbedrag.

0 €

FAQ's Incasso internationaal – TIMOCOM

Download gewoon hier het opdrachtformulier en stuur het ingevuld per e-mail naar inkasso@timocom.com of per fax naar +49 211 88 26 58 00. We nemen dan contact met u op of bel direct naar +49 211 88 26 68 00.

Ja, de incassodienst staat voor alle bestaande klanten van TIMOCOM ter beschikking. Als u nog geen overeenkomst heeft gesloten, kunt u zich hier registreren.

Nee. Ons team helpt u ook graag bij openstaande vorderingen die niet via het Smart Logistics System tot stand zijn gekomen. Stuur ons nu uw incasso-opdracht.

In 2019 hebben we meer dan 86% van de zaken succesvol kunnen oplossen.

We berekenen naast € 20,00 administratiekosten alleen een premie voor onze incassodienst als we het geld kunnen innen. Deze premie is daarbij gebaseerd op de wettelijke Duitse vergoedingsregeling. .

Ons incassoteam is voor u actief in heel Europa en onze service wordt aangeboden in de volgende talen:

  • Bulgaars (BG)
  • Deens (DA)
  • Duits (DE)
  • Engels (EN)
  • Fins (FI)
  • Frans (FR)
  • Grieks (EL)
  • Italiaans (IT)
  • Hongaars (HU)
  • Kroatisch (HR)
  • Lets (LV)
  • Litouws (LT)
  • Macedonisch (MK)
  • Nederlands (NL)
  • Noors (NO)
  • Oekraïens (UA)
  • Pools (PL)
  • Portugees (PT)
  • Roemeens (RO)
  • Russisch (RU)
  • Servisch (SR)
  • Slowaaks (SK)
  • Sloveens (SL)
  • Spaans (ES)
  • Tsjechisch (CS)
  • Turks (TR)
  • Zweeds (SV)

Ja, ons incassoteam werkt internationaal, vooral in Europa, in uw moedertaal. Incassozaken in het buitenland zijn voor ons geen probleem.

Als een debiteur failliet is gegaan, wordt zijn vermogen normaal gesproken onder toezicht van de faillisementsrechtbank of een externe beheerder gesteld. Deze beheert de vorderingen en zorgt voor de verdeling van het resterende vermogen. Zo wordt ervoor gezorgd dat niet alleen de crediteurs die een goede relatie met de debiteur hebben sneller aan de beurt komen, maar dat alle crediteurs zoveel mogelijk gelijk worden behandeld.

Elk land heeft een specifieke procedure om als crediteur vorderingen aan te melden. We raden hierbij aan de vordering onmiddellijk bij de curator aan te melden zodat u in de faillisementsprocedure als schuldeiser wordt meegenomen en het resterende bedrag niet door advocatenkosten wordt verlaagd.

Het is ons doel om de crediteur bij het innen van zijn legitieme vorderingen te ondersteunen. Als een debiteur betalingsproblemen heeft, kunnen er bijvoorbeeld afspraken worden gemaakt, zoals betaling in termijnen, zodat de crediteur ondanks alles toch zijn geld krijgt. Tegelijkertijd zorgt TIMOCOM ervoor dat de klanten in het Smart Logistics System voorkomen dat er meer schulden ontstaan.

Als een gebruiker zonder opgave van redenen niet betaalt, voldoet hij niet aan de kwaliteitscriteria van TIMOCOM. Daarom kan deze gebruiker niet langer in het netwerk van gecontroleerde klanten worden opgenomen.

Download hier de incasso opdrachtformulier als PDF.

Opdrachtformulier downloaden (755 kB)

Incasso

+49 211 88 26 68 00

+49 211 88 26 58 00

inkasso@timocom.com

AGB-incasso

top

Ik ga akkoord, dat deze website cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en voor reclame gebruikt. Lees meer