05.07.2017

Digitale orderverwerking in het TimoCom-platform

TimoCom integreert zijn nieuwigheid TC Transport Order®

Erkrath, 05.07.2017 – Het IT-bedrijf TimoCom breidt het grootste transportplatform van Europa uit met een nieuwe toepassing! Met TC Transport Order® handelen de meer dan 120.000 TimoCom-gebruikers voortaan hun transportorders centraal in het platform af en optimaliseren ze hun dagelijkse logistieke processen op digitale wijze.

TC Transport Order®stelt de gebruikers direct binnen het het transportplatform in staat hun zaken af te handelen.

Aldus worden de logistieke processen precies op dezelfde centrale plek verwerkt waar vracht en laadruimte werden aangeboden. “De nieuwe toepassing bestaat uit orderbeheer en transportaanvraag. De beide businesspartners kunnen van talrijke opties gebruikmaken zodat TC Transport Order® aan de specifieke eisen van klanten en leveranciers voldoet”, aldus Daniel Crosina, TimoCom Product Manager.

Digitale transportaanvragen

Opdrachtgevers kunnen in TC Transport Order® transportaanvragen gelijktijdig aan meerdere businesspartners richten. Zo krijgen ze relevante informatie over offertes, die ze kunnen vergelijken en vervolgens beslissen wie het transportorder krijgt. Gebruikers die vracht aanbieden kunnen ook vooraf gecreëerde sjablonen voor terugkerende transportorders gebruiken. Potentiële aanbieders van diensten dienen hun offertes in en hebben zo kans op extra omzet. Alle processen kunnen in reële tijd worden gevolgd, want beide businesspartners krijgen ze centraal te zien.

Centraal orderbeheer

Bij het orderbeheer wijzen opdrachtgevers de transportorders snel en digitaal aan hun businesspartners toe. De orders kunnen van uw eigen logo, een voettekst en documenten worden voorzien en er kunnen sjablonen voor terugkerende opdrachten worden gecreëerd.

De klant heeft de mogelijkheid het order te aanvaarden, te annuleren of te weigeren. Na akkoord van de businesspartner wordt bij het transportorder een bindende overeenkomst gevoegd. Beide businesspartners behouden dankzij het centrale overzicht van hun orders de controle over alle processen.

Voor de meer dan 38.500 klanten van TimoCom is er nog een reden om verheugd te zijn, want u kunt de nieuwe toepassing nu tot eind augustus volledig gratis testen en u van de voordelen en nieuwe mogelijkheden overtuigen.

Meer informatie over TimoCom vindt u op www.timocom.nl /transportorders.