27.05.2015

Onderscheiden: Online transporten aanbesteden met TimoCom

TC eBid® ontvangt opnieuw BMEnet kwaliteitskeurmerk

Erkrath, 27-05-2015. De Europawijd aanbestedingsplatform voor transportopdrachten  TC eBid®, ontvangt van BMEnet GmbH (Gesellschaft des Bundesverbandes Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik e.V.)  een kwaliteitskeurmerk „Vrachtinkoop“. Voor de derde keer op rij ontvangt TC eBid® het afgelopen jaar de kwaliteitskeuring van de brancheorganisatie. Daardoor is TimoCom Soft- und Hardware GmbH gecertificeerde onderneming in het segment „Software en Platform“. Met het aanbestedingplatform hebben verladende ondernemingen, expediteurs en transportdienstverlener de mogelijkheid regelmatig transportzaken in heel Europa te regelen.

TC eBid® de online-tool een hogere rentabiliteit.
Met TC eBid® besteden bedrijven uit handel en industrie, maar ook expediteurs langlopende transportopdrachten in het segment deel- en compleetladingen aan. Met de aanbestedingssoftware bereikt u potentieel 33.000 actieve en gekeurde transportdienstverleners uit heel Europa. Door TC eBid® hebben TimoCom  klanten een extra business mogelijkheid, meer planingszekerheid en effectieve wagenpark bezettingsgraad. Bovendien kunnen gebrek aan laadruimte vermeden worden. Het online-platform zorgen voor meer rendement en efficiency in de transportbusiness.

BMEnet kwaliteitskeurmerk.
De BMEnet kwaliteitskeurmerk verleent na kwaliteitskeuring een kwaliteitskeurmerk voor software en platformen  De keuring is gebaseerd op gestandaardiseerde en neutrale criteriacatalogi met duidelijk omschreven eisen. De toegekende kwaliteitsmerken staan voor gekeurde kwaliteit, markttransparantie en vertrouwen bij de keuze van softwaresystemen.