01.09.2016

Nieuwe functie binnen het transportplatform

TimoCom presenteert het hoogtepunt van het jaar op de IAA Nutzfahrzeuge

Erkrath, 01.09.2016 – Voor de IT-dienstverlener TimoCom heeft voortdurende optimalisatie de hoogste prioriteit. Juist in tijden van logistiek 4.0 zijn onderwerpen zoals automatisering, koppeling en digitalisering van groot belang voor de transportbranche en logistieke sector. Er moeten met het oog op deze ontwikkelingen nieuwe ideeën worden bedacht voor het TimoCom-transportplatform om met de tijd mee te kunnen gaan. Daarom staat de nieuwste functie van TimoCom al in de startblokken. Het bedrijf presenteert tegelijk met de begin van de IAA Nutzfahrzeuge 2016 exclusief het hoogtepunt van het jaar.

Van 22 tot 29 september 2016 komen er weer veel transport- en logistiekliefhebbers af op de IAA Nutzfahrzeuge in Hannover. “Het motto van de IAA van dit jaar, “ideeën zijn onze drijfveer”, is ook voor TimoCom inspirerend. Met dit hoogtepunt blijven we werken aan de digitale transformatie van ons transportplatform en zorgen ervoor dat onze klanten helemaal klaar zijn voor logistiek 4.0”, kondigt Marcel Frings, Company Spokesman van TimoCom, aan.

Weer helemaal up-to-date zijn

Het team van TimoCom presenteert in hal 13 bij stand C32 de nieuwste functie van het grootste transportplatform van Europa waar de dagelijkse bedrijfsactiviteiten van de meer dan 110.000 gebruikers sterk mee kunnen vereenvoudigd. Het team staat bij vragen altijd voor de bezoeker klaar en helpt bezoekers en geïnteresseerden het platform met de nuttige toepassingen en natuurlijk de nieuwste functie meteen uit te proberen.

Voor expediteurs, vervoerders, verladers, transportbedrijven en logistieke leveranciers is een bezoek aan de stand van TimoCom een echte must! Iedereen die met transport te maken heeft, is van harte uitgenodigd om hier met het team te spreken over de gang van zaken binnen hun bedrijf en te kijken hoe TimoCom daarbij kan helpen.

Dit jaar wordt door IAA Nutzfahrzeuge voor het eerst het nieuwe netwerkportaal Match & Meet aangeboden. Via dit portaal kunnen exposanten en deelnemers al voor het begin van de beurs met elkaar in contact komen of een afspraak maken voor een gesprek bij de stand. TimoCom heeft zich als exposant ook geregistreerd voor het portaal. Een goede gelegenheid om al voor het begin van de beurs contact op te nemen met de IT-dienstverlener.