19.04.2016

Succesvolle merkpositionering van TimoCom in Zuidoost-Europa

De IT-dienstverlener wint voor de tweede keer op rij de 'Brand Leader Award'

Erkrath/Belgrado, 19.04.2016– Alle verwachtingen zijn overtroffen: TimoCom won in 2015 de 'Brand Leader Award' en het bedrijf wist ook dit jaar de felbegeerde trofee voor het Zuidoost-Europese bedrijfsleven in de wacht te slepen. Daarmee maakt de IT-dienstverlener en vrachtuitwisseling de belofte om aan de wensen van klanten in de regio tegemoet te komen en de software gebruiksvriendelijker te maken, meer dan waar. De prijsuitreiking van 15 april 2016 vond plaats in het conferentiecentrum Sava in Belgrado in het kader van de 3e transport- en logistiekconferentie TIL.

De criteria voor de keuze van Brand Leader in de categorie 'IT services in transport industry' lopen uiteen van innovatie en goede kennis van de markt tot authentieke productplaatsing. De prijs wordt al meer dan zeven jaar onder auspiciën van het ministerie van bouw, verkeer en infrastructuur van de republiek Servië uitgereikt aan bedrijven die met hun aanbod hoge normen stellen op het gebied van innovatie en daarbij in het bijzonder regionale markten ondersteunen. En daar horen ook bedrijven als TimoCom bij. Europa's grootste transportplatform biedt klanten onder andere een vracht- en laadruimbeurs, een aanbestedingsmodule voor de branche van verladers en een trackingoplossing. Milivoje Radovanović, directeur van Mass Media International en organisator van deze conferentie, verklaart dat “TimoCom de Brand Leader Award heeft gekregen voor de uitstekende operationele activiteiten, de superioriteit van de producten, kwaliteit en betrouwbaarheid van technologie en IT-diensten voor de transportindustrie in Zuidoost-Europa.”

Tina Pandža, de countrymanager voor Zuidoost-Europa, nam in naam van TimoCom de prijs in ontvangst. Zij ziet deze prijs vooral als motivatie voor de toekomst. “We werken aan extra diensten voor onze klanten. Er kan bijvoorbeeld worden gedacht aan een systeem voor het beheer van documenten waardoor het makkelijker wordt om belangrijke documenten uit te wisselen voor het afwikkelen van een opdracht. Wij hechten ook in de toekomst veel waarde aan nauw overleg met de branche. Wij bezoeken door het jaar heen niet alleen vakbeurzen, maar ook onderwijsinstellingen. We kunnen scholieren en studenten daar op een praktijkgerichte manier uitleggen wat de rol is van transportplatformen en dit afstemmen op het beroepsleven.”