29.08.2018

TimoCom op de Transport Compleet 2018 in Gorinchem

Het grootste transportplatform van Europa presenteert zijn nieuwste snufjes van 4 tot 6 september in Gorinchem

Erkrath, 29-08-2018 – Als begin september de transport- en logistiekbranche bijeenkomt op de Transport Compleet 2018 in Gorinchem, is TimoCom er ook bij. Bij stand J102 worden klanten en geïnteresseerden begroet door Jodie van der Velde, Customer Care, Roland Hietkamp, Account Manager Sales en Steven van Cauteren, Manager Key Account. Bezoekers komen hier alles te weten over de toepassingen van TimoCom, die natuurlijk ook live bij de stand getest kunnen worden.

De experts van TimoCom laten aan vrachtvervoerders en spediteuren zien hoe ze met behulp van de producten van het platform hun transportmanagement sneller, efficiënter en comfortabeler kunnen afhandelen. Dankzij digitale processen  worden bij het verstrekken van vracht- en laadruimte tijd en kosten bespaard. Dat is een belangrijke factor in de hedendaagse transportwereld. Met digitalisering kan veel winst worden geboekt.

"Wij kijken ernaar uit onze klanten en geïnteresseerden persoonlijk te leren kennen en hen te informeren over onze producten, waarmee ze hun bedrijfsprocessen kunnen optimaliseren", zegt Steven van Cauteren, Manager Key Account. De experts van TimoCom staan dagelijks van 14 tot 22 uur tot uw beschikking om vragen te beantwoorden en tips te geven over uw digitale transportactiviteiten.

Voor vrachtvervoerders en spediteuren is de Transport Compleet 2018 daarmee een goede gelegenheid om de ervaring en de knowhow van TimoCom voor uw bedrijf te gebruiken en te profiteren van de toenemende digitalisering van de transport- en logistiekbranche. Een bezoek aan de stand van TimoCom is in elk geval de moeite waard.

De registratie voor gratis beurstickets kan via de volgende link: https://mijn.evenementenhal.nl/portal/index.aspx?eventid=3675&Language=3675