
Beheer uw transportopdrachten centraal en digitaal
Sla transportopdrachten van externe opdrachtgevers centraal op
Gebruik opdrachttracking door GPS-zenders en transportopdrachten aan elkaar te koppelen
Archiveer uw transportopdrachten: we slaan ze 10 jaar op
Het complete proces in het Smart Logistics System
U handelt uw transportopdrachten direct in het TIMOCOM-systeem met uw zakenpartners af. Dankzij het digitale proces communiceert u snel en bespaart u extra tijd bij het verzamelen van gegevens. Omdat alle opdrachten automatisch in de juiste taal worden vertaald, zijn er geen taalbarrières en ontstaat ook hier geen tijdverlies. Nog een voordeel is de overzichtelijke weergave in vergelijking met andere communicatiekanalen, zoals e-mail.
Met TIMOCOM maakt u verder gebruik van de hoge gegevensbeveiliging die u gewend bent. De gegevens blijven steeds intern bij de klant en zijn beveiligd tegen toegang door onbevoegden. Alle servers bevinden zich in Duitsland en daarom is hier de Duitse wet inzake gegevensbescherming van toepassing. Alle gegevens verlaten het land niet.
Wilt u het opdrachtbeheer voor transportaanvragen gebruiken? Wij helpen u graag verder!
Neem nu contact op!
Voordelen voor u:
Snelle communicatie dankzij digitale afhandeling
Bilaterale garantie door juridische overeenkomst
Transportopdrachten in de taal van uw land
Transportorders met bedrijfslogo, documenten en ordernummergenerator personaliseren
Sjablonen voor terugkerende transportopdrachten maken en hergebruiken
Statistieken gebruiken om toekomstige zakelijke beslissingen te nemen
Eenvoudig transportopdrachten digitaal afhandelen
Beide zakenpartners kunnen hun transportopdrachten overzichtelijk beheren en hebben altijd een precies overzicht van de status van de opdracht - digitaal en op één centrale plek.

Op een slimme manier tijd besparen
Door snel gegevens te verzamelen kan veel tijd worden bespaard. De reden: diepe integratie met onze vrachtbeurs en de transportaanvraag. Ook onze kopieer- en sjabloonfunctie en de intelligente functie automatisch aanvullen zorgen ervoor dat u alle gegevens van uw transportopdrachten snel kunt verzamelen.

Op een slimme manier evaluaties en analyses opstellen
Analyseer uw zakelijke relaties en bedrijfscijfers met onze evaluatiefuncties die individueel aan uw behoeften kunnen worden aangepast. Daar kunnen de KPI's voor toekomstige activiteiten uit worden afgeleid.

Echt alles in het oog houden
Dankzij onze functies voor het volgen van zendingen en de GPS-tracking van zendingen hebben beide zakenpartners steeds een goed overzicht van de voortgang van de transportopdrachten en daardoor hoeven ze minder te communiceren.

Wat onze klanten hierover zeggen

"Het TIMOCOM-systeem levert ons een tijdswinst van 60% op bij het verstrekken van opdrachten. Via het formulier kunnen we vervolgens alle gegevens invoeren en verzenden. We hoeven niet te wachten op e-mails met willekeurige onderwerpregels of verzekeringsbevestigingen, maar doen alles meteen online." >> succesverhaal lezen (pdf)

"We kunnen veel sneller opdrachten aanmaken en verwerken. En wat voor ons het grootste voordeel is, is dat we met het TIMOCOM-systeem een opslagplaats hebben voor al onze vrachtopdrachten, waardoor we voor de accountantscontrole alle gegevens op één centrale plek archiveren." >> succesverhaal lezen (pdf)
Optimaliseer uw bedrijfsprocessen met digitale transportopdrachten!
Als opdrachtgever vergeeft u transportopdrachten digitaal in het TIMOCOM-systeem aan uw zakenpartners.
Als opdrachtnemer reageert u direct in het TIMOCOM-systeem op transportopdrachten door ze digitaal aan te nemen of af te wijzen.

Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens! Daarom heeft TIMOCOM het kwaliteitslabel 'Hosted in Germany'. De gegevens van onze gebruikers worden gehost in Duitsland en vallen daardoor onder het Duitse recht. Hiermee bedoelen we met name de Duitse wet op de gegevensbescherming, die wordt gezien als een van de strengste wetten in Europa.
Test nu het TIMOCOM-systeem tot 4 weken gratis!
Nu registrerenHeeft u nog vragen? Wij helpen u graag verder: