TimoCom voor de tiende keer winnaar van de ETM-award: Best Brand 2018

TimoCom-transportplatform helpt bij digitalisering

delen op ...
04.07.2018

Erkrath, 04.07.2018 - Het is een jubileum en een bijzondere eer: IT-specialist TimoCom is tijdens de officiële prijsuitreiking van ETM-Verlag op 21 juni voor de 10e keer op rij tot Best Brand verkozen in de categorie "Vrachtbeurzen"! Daarmee schrijft de aanbieder van het grootste transportplatform van Europa een nieuw hoofdstuk in zijn succesverhaal, dat in 1997 begon. Als het eerste TimoCom product  is de vrachtbeurs een belangrijk onderdeel van het transportplatform, dat in de loop der jaren door ontwikkelde en nu verschillende toepassingen biedt om het hele transportproces af te handelen.

delen op ...

De woordvoerder van TimoCom, Gunnar Gburek, nam de prijs dit jaar in ontvangst tijdens de prijsuitreiking in het "Neues Schloss" in Stuttgart. Onderwerp van zijn acceptatietoespraak was de digitalisering binnen de logistieke sector en in hoeverre TimoCom betrokken is bij de ontwikkeling van nieuwe oplossingen:

“Deze prijs voor de 10e keer op rij te ontvangen bewijst dat het TimoCom-transportplatform met zijn aanbod precies aan de speciale behoeften van onze klanten voldoet en dat wij ons voortdurend verder ontwikkelen, vooral op het gebied van het aanbieden van interfaces met echte toegevoegde waarde. We danken alle ETM-lezers voor dit hernieuwde vertrouwen, dat niet alleen een bevestiging is, maar ook en vooral een stimulans om elke dag nog beter te worden.”

De Best Brand Award van ETM-Verlag erkent de inzet op het gebied van de ontwikkeling van innovatieve producten en diensten voor de transport- en logistiekbranche. TimoCom heeft zich herhaaldelijk onderscheiden als pionier op het gebied van innovatieve oplossingen, wat uiteindelijk door de lezers van ETM-uitgaven als eurotransport.de, lastauto omnibus, trans aktuell en FERNFAHRER met een uitstekend resultaat van meer dan 30% van de stemmen werd beloond.

top

Ik ga akkoord, dat deze website cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en voor reclame gebruikt. Lees meer