01.04.2015

IT-onderneming kent gestage groei in Zuidoost-Europa

TimoCom wint „Brand Leader Award“ in Belgrado

(3)

Erkrath / Belgrado, 26-03-2015 – And the winner is: TimoCom. De softwareproducent is voor zijn optreden in de regio Zuidoost-Europa bekroond met de „Brand Leader Award“. Op grond van zijn jarenlange branche-knowhow en de continue doorontwikkeling van innovatieve dienstverleningsvormen heeft de commissie van de tweede transport- en logistiekconferentie TIL 2015 dit jaar de onderscheiding in de categorie „IT services in transport industry“ aan de in Duitsland gevestigde middelgrote onderneming uitgereikt.  

De prijsuitreiking vond plaats op 26 maart 2015 in het bekende evenementencentrum Sava in Belgrado onder de auspiciën van het ministerie van bouw, verkeer en infrastructuur van de republiek Servië. Met de „Brand Leader Award“ honoreren de initiatoren ondernemingen, instituten en media die de economische groei van de regionale transportbranche op positieve wijze beïnvloeden. Organisator Milivoje Radovanović van Mass Media International motiveerde de beslissing van de commissie als volgt: „TimoCom geldt alom als leidende provider van IT-diensten in de sectoren transport en logistiek. De technologieën TC eBid®, TC eMap® en TC Truck&Cargo® hebben zich door hun efficiëntie, productiviteit en transparantie een bijzondere positie binnen de transportindustrie verworven. Met uitzonderlijke service, kwalitatief hoogwaardige producten en operationele excellentie levert TimoCom een continue bijdrage aan de ontwikkeling en verbetering van de transport- en logistiekbranche.“ Hij verwees in dit verband op de belangrijke rol van de onderneming in Zuidoost-Europa en voegde besloot zijn toespraak met de woorden: „Ik ben bijzonder verheugd, de Brand Leader Award aan TimoCom te mogen uitreiken als erkenning voor de bijzondere prestaties van het bedrijf op het gebied van technologieontwikkeling en IT-diensten in de sectoren transport en logistiek.“

 

Country Manager Zuidoost-Europa, Tina Pandza, nam de onderscheiding plaatsvervangend voor TimoCom in Belgrado in ontvangst. „Onze cijfers bevestigen sinds vele jaren dat onze producten bij de gebruikers in de regio Zuidoost-Europa zeer goed overkomen. Dat ligt niet alleen aan het omvangrijke aanbod aan vracht en laadruimte, maar ook aan het feit dat onze klanten in hun eigen taal ondersteund worden, wij geregeld ter plaatse zijn en nauw samenwerken met de nationale branche-organisaties.“ Maar dat men niet op de lauweren gaat zitten uitrusten, maakte Pandza eveneens meteen duidelijk. „Deze onderscheiding motiveert ons, ook in de toekomst de wensen van onze klanten in de regio serieus te nemen en onze software zo te optimaliseren dat alle spelers uit de transport- en logistiekbranche nog efficiënter aan de slag kunnen.“

 

Meer informatie vindt u op www.massmediainternational.eu of op www.timocom.nl.

Persbericht downloaden
top