02.07.2013

Vijf keer op rij: Lezers kiezen TimoCom opnieuw tot „Beste merk“

Onderscheiding verhoogt de ondernemingswaarde en schept gebruikersvoordelen

(3)

Düsseldorf, 02-07-2013. Het is al vaker gezegd. Het zijn de klanten die een merk tot een merk maken! Dat geldt ook voor de „Beste merken“ in de transportbranche die door de lezers van lastauto omnibus, trans aktuell en FERNFAHRER worden verkozen. In de afgelopen jaren mocht TimoCom al een aantal keren naast branchereuzen als Michelin, Mercedes en Schmitz Cargobull op het winnaarstrapje klimmen. En ook in 2013, voor de vijfde keer op rij, gaat de onderscheiding „Beste Merk“ in de categorie „Vrachtbeurzen“ opnieuw naar de Düsseldorfers.

Wanneer een merk een wezenlijk bestanddeel van de ondernemingswaarde vormt, kan de exploitant van Europa's marktleidende vrachtbeurs TC Truck&Cargo® ervan verzekerd zijn dat die in één klap verder is toegenomen. Want op de avond van de 18de juni nam marketing director Christof Thesinga namens de onderneming de prijs voor de beste vrachtbeurs 2013 in ontvangst. „Deze onderscheiding weerspiegelt de loyaliteit van onze klanten. Ze is niet alleen goed voor ons imago, maar tevens voor het imago van alle gebruikers die hun transacties via onze platformen afwikkelen“, aldus een verheugde Thesinga.

 

Beste merk niet als lauwerenkrans, maar als motivatie

De door de uitgeverij ETM in het leven geroepen award vormt de erkenning van Timocoms inspanningen op het gebied van de ontwikkeling van innovatieve producten en diensten die het dagelijkse werk in de transportbranche vergemakkelijken en efficiënter maken. Begin juni had TimoCom met de nieuwe, geïntegreerde trackingoplossing TC eMap® zelfs nog een tandje bijgeschakeld.


„Het mooie is dat de onderscheiding „Beste Merk“ rechtstreeks door die lezers wordt gekozen die zich bij hun beslissing laten leiden door hun eigen ervaringen bij het zoeken van trucks en vrachtbemiddeling via ons platform. Een betere kwaliteitsbeoordeling kun je je niet wensen. Het is dus gewoon de beste reclame die er is“, benadruk de marketingleider. De middelgrote onderneming beschouwt de trofee echter geenszins als lauwerenkrans om op uit te rusten, maar als motivatie om prestaties van formaat te blijven leveren en de systeemprocessen nog verder te verbeteren en uit te bouwen.

Meer informatie over TimoCom vindt u tevens op www.timocom.nl

Persbericht downloaden
top