skip navigation

Karzol Trans

Karzol-Trans

“Onze samenwerking verloopt uitstekend. Onze brieven worden binnen 1-2 dagen beantwoord. Bij complexere incasso-opdrachten krijgen we ook voorstellen voor hoe we deze specifieke gevallen zo snel mogelijk kunnen oplossen.”

Zoltán Joós,
Karzol Trans

Karzol-Trans werd in 1997 opgericht en het management heeft meer dan 20 jaar beroepservaring op het gebied van internationaal en binnenlands transport. De eigenaren zijn privépersonen uit Hongarije. Het bedrijf heeft een vestiging in Monor. Hier is een volledige voertuigreparatiebasis te vinden die geschikt is voor het onderhouden en repareren van personenauto's en bedrijfswagens, inclusief een garage voor het repareren van de carrosserie en een wasstraat. Hier kan ook gebruik worden gemaakt van een tankstation AS24. Het bedrijf houdt zich bezig met internationaal transport. Het richt zich op het transport van levensmiddelen en ingevroren producten en is gespecialiseerd op het gebied van hoogwaardige transportopdrachten en het transport van gevoelige technische artikelen. Daarbij gaat het vooral om transporten naar West- en Zuid-Europa, maar ook om transportopdrachten voor alle lidstaten van de Europese Unie.

Voor dit artikel hebben we gesproken met Zoltán Joós Jr., een van de eigenaren van Karzol-Trans.

TC: Kunt u ons vertellen over een geval waarbij een zakelijk probleem vooral dankzij Incasso internationaal, de incassodienst van TIMOCOM, kon worden opgelost?

IJZ: Een van onze partners heeft niet betaald met het argument dat we de uitwisselbare pallets bij het leveren van de transportdiensten niet hebben afgegeven. Onze medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de transportopdrachten, konden zelfs na lang onderhandelen geen overeenstemming met ze bereiken. We waren volgens de overeenkomst niet verplicht pallets af te geven. Na bemiddeling van TIMOCOM waren ze bereid het totaalbedrag voor het transport te betalen.

TC: Hoe vindt u onze dienstverlening? Welke mening heeft u over onze dienstverlening?

IJZ: Voor ons bedrijf is er een aparte contactpersoon. Ze helpt ons bij het opvolgen van oudere zaken en het afhandelen van onze nieuwe opdrachten. Onze samenwerking verloopt uitstekend. Onze brieven worden binnen 1-2 dagen beantwoord. Bij complexere incasso-opdrachten krijgen we ook voorstellen over hoe we deze specifieke gevallen zo snel mogelijk kunnen oplossen.

TC: Zou u de incassodienst Incasso internationaal van TIMOCOM ook aan andere bedrijven aanbevelen?

IJZ: Ja, omdat ons op deze manier heel veel extra werk en juridische procedures bespaard blijven. Bij onze openstaande bedragen met een vervaldatum van meer dan 30 dagen is een spectaculaire daling te zien.

Onze incassodienst betaalt zich terug!

Klanten die niet betrouwbaar zijn als het op betalen aankomt, vormen voor alle bedrijven een groot risico. Als er sprake is van wanbetalers die problemen veroorzaken, komen TIMOCOM-advocaat Alexander Oebel en zijn team in actie. Ze helpen alle klanten van TIMOCOM bij buitengerechtelijke incassoprocedures voor openstaande vorderingen. Vorig jaar werd maar liefst 89% (2017) van de openstaande bedragen teruggevorderd.

Onze afdeling voor het innen van openstaande bedragen heeft verder nog een bijzonder resultaat: we proberen bedrijven die voor problemen zorgen, af te schrikken zodat ze niet onze software gaan gebruiken. Zo hebben sommige 'zwarte schapen' de moed niet om zich bij ons te melden.

Maak ook gebruik van onze incassodienst! De verwerkingskosten bedragen maar € 20,00 en we brengen alleen geld in rekening als we het ons lukt het openstaande bedrag terug te vorderen. Dit is ook conform de geldende Duitse wetgeving.

top