09.05.2017

TimoCom met nieuwe toepassing TC Transport Order®

Transportplatform wordt transactieplatform

(1)

Erkrath, 09-05-2017 – Het geheim is onthuld: TimoCom breidt het grootste transportplatform van Europa uit met een nieuwe toepassing! Met TC Transport Order® is het vanaf de lancering in de zomer voor de meer dan 120.000 gebruikers van TimoCom mogelijk doorlopend digitaal opdrachten te plaatsen en aan te nemen op het platform. TimoCom zorgt met deze mijlpaal voor een belangrijke meerwaarde op het gebied van digitale procesoptimalisatie voor zijn klanten.

Zakenpartners kunnen met de nieuwe toepassing voor het eerst hun transportopdrachten direct in het TimoCom platform afhandelen. Hierdoor wordt het digitale contact tussen opdrachtgever en opdrachtnemer veel efficiënter. “De nieuwe toepassing TC Transport Order® draagt aanzienlijk bij aan de digitale ontwikkeling van het transportplatform. Voor onze klanten betekent dit vooral veel tijdwinst en hoge besparingen op de proceskosten omdat alles digitaal kan worden afgehandeld en conversieproblemen kunnen worden vermeden”, legt Gunnar Gburek, de woordvoerder van TimoCom, uit.

Digitaal transporten aanvragen en opdrachten centraal beheren
Met een transportaanvraag in TC Transport Order® kunnen opdrachtgevers bij meerdere partners tegelijk transportaanbiedingen aanvragen: in real time en tegen dagprijzen. De opdrachtgever kan dan heel makkelijk uit alle ontvangen aanbiedingen de beste aanbieding kiezen. Potentiële aanbieders van diensten hebben door de concrete aanvragen kans op extra werk. De opdracht wordt daarna met een digital handshake in het opdrachtbeheer in TC Transport Order® afgehandeld. Hier hebben beide zakenpartners een goed overzicht van alle transportopdrachten en de status ervan. U kunt deze opdracht voor uw eigen bedrijf centraal in het TimoCom platform beheren. Daarnaast krijgen de TimoCom gebruikers in de toekomst meldingen over zaken die voor hun interessant zijn, ook direct in het transportplatform.

Vanaf begin juli kunnen met TC Transport Order® de bedrijfsprocessen van vrachtvervoerders, expediteurs en verladers verregaand worden geoptimaliseerd en daarmee wordt gezorgd voor een frisse wind bij het dagelijkse werk met het TimoCom transportplatform.

Persbericht downloaden